Verzending en bezorging

Vanuit Nederland leveren wij wereldwijd producten- snel en betrouwbaar naar elke land ter wereld. 
Voor verzending in Nederland hanteren wij de volgende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag.     


Wilt u versturen naar het buitenland kijk dan hier voor uw verzendkosten en levertijd. Al genoemde prijzen zijn in euro’s.

Buiten EU
Woont u buiten EU, houd dan ook rekening mee met eventuele inklaringskosten of belastingkosten. Deze eventuele kosten zijn niet in verzendkosten berekend en die betaald zelf u in uw land. Dit is dan aangeraden om de informatie over eventuele invoerrechten en /of btw van tevoren te raadplegen.

 

 

Bezorging van een bestelling
Wij maken gebruik van de pakketdienst van GLS welke dagelijks namens duizenden tevreden klanten de pakketten levert. Wij pakken alles zo veel mogelijk “rammelvrij” in zodat de kans op beschadigingen minimaal is. Zodra uw pakket ons magazijn verlaat krijgt u een bevestiging per e-mail van TORALIN dat uw pakket onderweg is. Alle producten die wij versturen zijn standaard verzekerd tegen schade. Dus u loopt geen risico als het product beschadigd raakt bij transport. U betaalt 1 keer verzendkosten per bestelling dus ongeacht het aantal producten wat u besteld.

Hoe snel wordt er geleverd?
Wanneer het product op voorraad is en u bestelt het op werkdagen voor 13:00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag verzonden. Vaak wordt uw bestelling dan de volgende werkdag geleverd.

Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
Wij proberen u zo goed mogelijk te informeren wanneer een product niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden. U wordt per email op de hoogte gebracht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra het pakket door de pakketdienst van GLS is opgehaald bij ons magazijn, ontvangt u een email met een track en tracé code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

Wie levert mijn bestelling?
De leveringen vinden plaats via GLS  (pakketzending). GLS  bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Mocht er niemand aanwezig, dan zal de bezorger een briefje achterlaten in uw brievenbus en dan wordt het pakket nog 2 keer aangeboden. Reeds na de 1e afleverpoging kan de ontvanger online zelf een nieuwe lever-afspraak maken via  www.nieuwelevering.nl Let wel: kies een adres waar iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen tussen 08:30 – 18:00 uur, dit mag ook uw werkadres zijn. Er kan geen specifiek tijdstip doorgegeven worden. Mocht er toch niemand aanwezig zijn dan vindt u een briefje in de bus met meer aflevermogelijkheden. GLS bezorgt van maandag t/m vrijdag, van 08:30 – 18:00.

Kan ik een bezorg afspraak maken?
U kunt helaas geen bezorgafspraak maken, hierin zijn wij afhankelijk van onze vervoerder.